Róma/Prati Bed and breakfast**** Új 2016ra

Néhány szobájuk van csupán de mindegyik igényesen berendezve, saját fürdővel és itt még az autónak is találhatsz helyet az utcán, ráadásul a metromegállo is a sarkon van. Mi kell még- minden út Rómába vezet

Szeretek kirándulni és Rómába évente megpróbálok lemenni hiszen csak egy fél nap autóval vagy vonattal. Mikor kocsival mentem akkor kerestem olyan helyet ami parkolás szempontjából is jó meg szép is meg nem túl drága és így találtam erre a kis BB-re, amit egy kínai pár vezet. A legközelebb talán a Vaticán volt ahova gyalog is el lehet jutni de a metroval is csak pár megálló a spanyol lépcső vagy a Colosseum. Most a város látnivalóiról szóló információs részt kihagynám hiszen ennek egy külön weboldal kellene de remélem elnézitek nekem.

Lássuk közelebbről: a szobák valóban olyanok mint egy 4 csillagos hotelben, imádom ezt a stílust hiszen a világos pasztelszínek és az egyszerű formák jellemzik de minden nagyon összehangolt. Az épület meleltt a hosszú utcában vagy a kis közben oldalt szerintem mindig van szabad parkoló így a parkolás sem gond.

Megérkeztünk kipakoltunk és nekiindultunk- első alkalommal metróztunk de éjjel a vacsora után inkább gyalog jöttünk vissza a Traszteveréről és jól tettük: a kivilágított épületek, kis terek és a folyón átívelő hidak ilyenkor is nagyon hangulatosak az emésztésünknek meg kifejezetten jó tett. A környéken van minden, kis kávézó, pizzás, kisbolt és szembern valami nagy középület . Óriási platánfák szegélyezik az utcát és jár itt busz, metro is. A tulajdonos nagyon aranyos volt, érkezéskor kaptunk térképet, jó tanácsokat, utolsó nap megengedték hogy ott hagyjuk a cuccainkat délutánig. A reggelit a szobába kaptuk a kívánt időpontban: kopogtak és beadták a tálcát ( egy listáról kellett kiválasztani előtte este hogy mit szeretnénk enni). Alig találkoztunk más vendéggel és hallani sem nagyon lehetett őket igaz mi csak reggel maradtunk itt mert aztán egész nap a várost jártuk és vacsora előtt mentünk haza átöltözni.

Az épület egy tipikus romai 'palazzo', nagy faajtóval és egy belső udvarral, pici lift visz fel az emeletre ahol a BB található. Egy kis előtérben van a recpecio vagyis ahol a vendégeket fogadják és aztán a folyosóról nyílik a 6 szoba mindegyiknek saját fürdője van ami a szobából nyílik. A berendezés hangulatos és igényes, a legtöbb szobában parkett van és fehér bútorok pasztelszínű függönyökkel, ágytakarókkal, képekkel. A fürdőszobában zuhanyfülke és mosdókagyló, szerintem bidet nem volt amit az olaszok biztosan hiányolnak de nekem fel sem tűnt. A szobák nem nagy alapterűletűek de mivel magas a plafon és nagyok az ablakok mégis levegősek -inkább csak a fürdőnél tűnik fel milyen picik de mégis ötletesen nem kinyíló hanem elhúzható ajtajuk van. A szobákban van: vízmelegítő, minihűtő italokkal, tv, wifi, légkondicionáltak, zuhanyfülke és hajszárító, sampon, szappan, íróasztal, széf.

Could not load widget with the id 678.

egyéb: a BB az épület 3. emeletén van ahova kis lifttel lehet felmenni. A recepcion megörziki a bőröndöket, intéznek jegyfoglalást vagy transfert a reptérre vagy álomáshoz, beszélnek angolul is.

szobaárak 2016ban

2fős szoba reggelivel napi 70-150 euro között

Foglalás/ lemondás -nemsokára

You have no rights to post comments